Hej

HEj.

W här.
Postar en liten annons här idag.
Jag heter Mattias och söker kompisar // ett fast förållande.

Jag har försökt att få ut mina kompisar nu i 4 veckor, inget händer:S
Kanske ändras nu när det är jämn vecka och jesper kan komma ut.
Så därför söker jag nya.

Jag är 20 år, stilig, kan gångertabellen, snabbtänkt, över medelsnygg.
Intressen är Natur, båtar och Lost.
Kan tänka mig att ändra min personlighet, utseende och mitt politiska tycke.

På bilden nedan ser du mig till höger, jag chillar.
Personen jämte var en random som ville ha snus.



Vid Intresse kontakta mig på [email protected]

Ps: Tatuering är ett plus.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Söt

2011-03-26 @ 17:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0