TJA

Tja bloggen it's Jesper her3

bloggen har varit död, Mattias är på Öland och dricker blod och vi andra taggar till helgen som kommer bli chips, Jakåp ska dinga 20 och Viktor dingar 20 idag. Gräts.

Men jag ska berätta vad vi gjorde förra  älgen

....Vi mötte våra ärkerivaler BRONCO Hockey med hockeylaget och bajsade på dom. Vi vann med 13-3 och Jakåp gjorde 1 JMT (Jacob med turen). Målvakten slängde in pucken av egen vilja och dödade sig själv sen efteråt. Så Jacob fick målet och blev klad hest.



Annars så fixade TP segern och jag gjorde 2 mål, Jocke 2 och Robin 2. Sen gjorde Limpan en stabil instatts i buren och lät bara en puck penetrera målet och det var jocke som inte fattade att man byter sidor efter periodpausen :P.ppP:P
Vi var nöjda med publiksofforna som var runt 20, kiosken fick jobba och vi fick in lite pengar till limpans nya plock (den han har nu är gjord av Jacobs kroppshår och är förliten). Vi tackar alla som kom och tittade på slakten. Men chilla lite med dom bengaliska eldarna nästa gång, plz

Sen efter matchen så skulle vi fira vinsten och stack till Henehans kojja där vi drack saft och tittade på Karlsson på taket. Det var jätte_kul. Sen var vi på Oleo, tror jag såg 1 svensk.

Zumorgen kommen Vekkanz tekknozschitzel, GE-TAGGEN.

btw jag har klippt mig, kek






Kommentarer
Postat av: isabelle

vi ses imån bland chipsen!!

2011-02-24 @ 14:01:03
Postat av: Lord Voldermort

Du kan vara ett chips

2011-02-24 @ 15:22:01
Postat av: isabelle

gott!

2011-02-24 @ 15:59:13
Postat av: The Fart Of The Lord

Utan Mattias = ingen blogg

2011-02-25 @ 13:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0