Bloggsvacka och partaj

Tjabba tjena people!

Var längesen man var här och drog ett inlägg, pga olika skäl tex jag har bäddat sängen, ätit banan/skalat banan, stickat, försökt slicka på min armbåge ja ni vet sånt man brukar göra!

Det har helt klart varit en bra helg, började med att jag och dannelicious drog ner födelsedagsbarmet JaKoP till systemet för att bli av med oskulden.. Han sa att han hade varit nervöst och att det var trångt,varmt och att det hade varit väldigt mkt vätska där inne. Förstår inte vad han menar med det! Han kom ut efter en stund, stolt som en ungtupp med två kassar i händerna, man kunde ju tro att påsen skulle vara tom men icke!



Han bjöd också på en sjuhelsikes fest där på kvällen sen. Må gudarna veta att det var kul!
Blev endel stripteases, bodyshots, ansiktsmålningar, ass-spanking ja lite allt möjligt faktiskt!
Drog på efterfest hos Holmberg vid halv 6 och med all rätt så däckade hälften i soffan.

Gladh är allt en riktig masterposer på fyllan...
Kan inte mer än att älska den där Gladh!

Lördagen bestod av illamående och fest igen fast på timmervägen denna dagen.
Rökte lite waterpipe och alkoholen flödade i begränsade mängder (för mig iallafall)

Nu ska jag äta risgrynsgröt och sätta mig naken framför brasan ta en konjak och läsa tidningen. Ha det fint kompizar!

Btw måste tipsa om Jackass 3D vi satt och skrattade ihjäl oss när vi kollade på den!





Stay golden! P.Lindberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0